wtorek, 13 marca 2012

Rozdział 3

...Wstałam najwcześniej ze wszystkich więc postanowiłam że przygotuję dla wszystkich pyszne śniadanko. Nałożyłam szlafrok i zeszłam do kuchni. Nastawiłam wodę na herbatę i zaczęłam przygotowywać jedzenie. Niallowi zrobiłam 5 tostów 2 hamburgery i dużą jajecznicę z bekonem a sobie Zaynowi , Harremu , Patrycji i Magdzie zrobiłam hamburgera i 2 tosty. Rozłożyłam wszystko na stole , wlałam herbatę do szklanek i poszłam na górę zawołać wszystkich " - Eeej śpiochy! Wstawać! Śniadanie gotowe! " - krzyczałam. Po chwili jeszcze w piżmach wszyscy zbiegli na dół. Zasiedliśmy do stołu i wcinaliśmy.   Po 10 minutach wszystko było zjedzone. Magda z Patrycją zadeklarowały że posprzątają. Ja natomiast siadłam z chłopakami na kanapie i graliśmy na X-Boxie. Zaraz potem dołączyły dziewczyny. Po jakiś 2 godzinach grania poszłyśmy się troszkę odświeżyć. Zaraz po nas chłopaki. Ok godz 15 zebraliśmy się wszyscy w salonie.
" Harry masz dziś jakieś plany na spędzenie wieczoru ? " - zapytał Zayn .
" Nie raczej nie, a wy ? "
" - No mamy mamy. Idziemy w czwórę na randkę " - zadeklarował Niall "
"- ooo jak supeeer ! To miło z waszej strony" - wykrzyczała radośnie Patrycja ".
"- No to wygląda na to że ja z Harrym zostaję sama bo Liam z Lou wrócą dopiero jutro rano " - odpowiedziałam ucieszona .
" Uuuuuuuu , ciekawe co to się będzie działo " - powiedział blondasek .
" Zamknij się!! " - krzyknął Hazza
Zaraz po tym dziewczyny poszły się ładnie umalować oraz wystroić.  Po pewnym czasie zeszły na dół i były gotowe do wyjścia. Chłopaki złapali je za ręce i wyszli....
Przez pewien moment byłą niezręczna cisz pomiędzy mną a Harrym. Czułam się dziwnie więc postanowiłam ją przerwać.
"- A więc co masz ochotę dziś robić ? " - zapytałam.
"- Hmmm , szczerze ? Skoro oni są na randce to może my tez urządźmy sobie ja tutaj w domu ? Przy dobrym filmie ? Co ty na to ? "
" - Świetny pomysł. To ja włączę film a ty przygotuj... POPCORN! "
Sięgnęłam na półkę po Love Actually. Wiedziałam że loczek się ucieszy.
Za chwilę wrócił z jedzeniem . Oboje usiedliśmy wygodnie i zaczęliśmy oglądać film w ciszy.
W połowie filmu moje i jego ręce znalazły się równocześnie w pustym pudełku po popcornie.
" Skończyło się. Chcesz jeszcze ? Mogę dorobić ? "
" - Nie dziękuję. Oglądajmy dalej -odpowiedziałam "
Nawet nie wiem jak to zleciało ale film się skończył.
Harry wyłączył telewizor , odłozył pilota i odwrócił głowę w moją stronę. Zaczął się wpatrywać w moje oczy.... Czułam się z jednej strony trochę skrępowana a z drugiej to było cudowne. W pewnym moencie przybliżył się do mnie złapał za podbródek i namiętnie mnie pocałował. Niespodziewanie tą chwilę popsuła 4 randkowiczów , która wchodziła do domu..
"- ooo widzę że przeszkodziliśmy Wam w buziaczkowaniu się " - powiedział Zayn i wybuchnął śmiechem.
" Aaaj cicho bądź " - odpowiedziałam.
" - Dobra stulcie dzioby. Mam Wam coś do powiedzenia " - krzyknął Nialler i pobiegł na górę.
Za chwilę wrócił z bukietem kwiatów. Klęknął przed Patrycją i zapytał " chcesz zostać moją dziewczyną ? "
Jej oczy zrobiły się ogromne. Wodziła wzrokiem po Wszystkich i w końcu zatopiła swoje oczy jednym punkcie- Niallu. Patrzyła na niego tak z 2 minuty a potem , podeszła wzięła kwiaty i odpowiedziała "  Niczego bardziej nie pragnęłam. Oczywiście że chcę. " Blondasek wziął ją w ramiona i pocałował ją tak słodko jak tylko umiał....

1 komentarz:

  1. Świetny rozdział, uwielbiam twojego bloga < 3 Czekam na NN, ale następny rozdział mógłby być dłuższy : D

    OdpowiedzUsuń